Την ίδια ώρα, το «Numb» είναι το πιο δημοφιλές ροκ βίντεο στο YouTube
Το «Back in Black» έγινε το δεύτερο βίντεο των AC/DC που έσπασε το φράγμα του ενός δισεκατομμυρίου προβολών στο YouTube. Ειδικότερα, ο διαχρονικός ύμνος του 1980 προβλήθηκε 1.000.201.346 φορές. Το «Back in Black» ανέβηκε στο YouTube στις 7 Νοεμβρίου 2012, 31 χρόνια μετά την αρχική κυκλοφορία του και χρειάστηκαν 11 χρόνια και δύο μήνες για να φτάσει το βίντεο στο δεκαψήφιο νούμερο.
Είναι το δεύτερο βίντεο του αυστραλιανού συγκροτήματος με τις περισσότερες προβολές στο YouTube μετά το «Thunderstruck», το οποίο έχει 1,4 δισεκατομμύρια.
Την ίδια ώρα, το «Numb» των Linkin Park είναι το πιο δημοφιλές ροκ βίντεο στο YouTube με 2.168.034.032 προβολές και ακολουθείται από το «Heathens» (2.137.866.530) των Twenty One Pilots και το «November Rain» των Guns N’ Roses (2.129.89). Το «November Rain» έφτασε τις δύο δισεκατομμύρια προβολές τον Φεβρουάριο του 2023. Τον Ιούλιο του 2018, το «November Rain» έγινε το πρώτο μουσικό βίντεο από τη δεκαετία του 1990 που έφτασε τις ένα δισεκατομμύριο προβολές στο YouTube.
Φωτογραφία: metalinjection.com