''Είμαστε ενθουσιασμένοι που το τραγούδι μας είναι μέρος των φετινών Playoffs"

Το ΝΒΑ παρουσίασε τη νέα του καμπάνια για τα πλέι οφ του ΝΒΑ 2025 που παρουσιάζονται από την Google, η οποία προβάλλεται τώρα σε όλες τις κοινωνικές πλατφόρμες @NBA και στο NBA App. Η καμπάνια κάνει έκανε πρεμιέρα χθες (15.04.2025) στο TNT κατά τη διάρκεια του 2025 SoFi NBA Play-In Tournament, το οποίο ξεκινάει με τους Atlanta Hawks να αντιμετωπίζουν τους Orlando Magic και στη συνέχεια οι Memphis Grizzlies επισκέπτονται τους Golden State Warriors, καθώς κάθε ομάδα αγωνίζεται για να εξασφαλίσει μια θέση στα Playoffs. Στο trailer ακούγεται η επιτυχία των Aerosmith Don’t Miss A Thing.
«Έχουμε μια μακρά ιστορία με το NBA, υποστηρίζοντας τους Celtics της πόλης μας όλα αυτά τα χρόνια», δήλωσαν οι Steven Tyler και Joe Perry των AEROSMITH. “Έχουμε μοιραστεί αυτή την ηλεκτρισμένη στιγμή που μπαίνουμε στο TD Garden και νιώθουμε την αγάπη και την ενέργεια του πλήθους. Ευχόμαστε σε όλες τις ομάδες το καλύτερο και είμαστε ενθουσιασμένοι που το τραγούδι μας είναι μέρος των φετινών Playoffs”.
Φωτογραφία: billboard.com