Ο τραγουδιστής των Red Hot Chili Peppers έχει λανσάρει τη δική του μάρκα καφέ

Ο τραγουδιστής των Red Hot Chili Peppers Anthony Kiedis έχει λανσάρει τη δική του μάρκα καφέ «φιλικού προς τις συναυλίες».
Με την ονομασία «Jolene», η νέα μάρκα κυκλοφορεί σε συνεργασία με τον φίλο του Shane Powers και συστήνεται ως «κατασκευασμένη για να κινείται με το ρυθμό της live ψυχαγωγίας και να ανταποκρίνεται στις φιλοδοξίες όσων ζουν τη ζωή στο έπακρο».
Η Live Nation είναι επενδυτής και τα κουτιά θα είναι διαθέσιμα στα φεστιβάλ και τα αμφιθέατρά της – συμπεριλαμβανομένων τεράστιων αμερικανικών χώρων όπως το Gorge Amphitheater (Ουάσινγκτον), το Northwell at Jones Beach Theater (Νέα Υόρκη) και το Allianz Amphitheater (Ρίτσμοντ, Βιρτζίνια).
O Jolene προμηθεύεται την πρώτη ύλη του από ένα γυναικείο συνεταιρισμό στο Περού και λέγεται ότι «υποστηρίζει άμεσα τις γυναίκες καλλιεργητές και τις κοινότητές τους». Το όνομα προέρχεται τόσο από τη φράση «cup of Joe» όσο και από το ομώνυμο κλασικό τραγούδι της Dolly Parton.
Διατίθενται δύο γεύσεις, cold brew και latte με γάλα βρώμης. Θα είναι διαθέσιμο για online αγορά σε καταστήματα λιανικής πώλησης στο Λος Άντζελες και τη Νέα Υόρκη, καθώς και στους προαναφερθέντες χώρους και εκδηλώσεις της Live Nation. Στις εκδηλώσεις ζωντανής μουσικής, θα προσφέρεται τόσο μόνο του, όσο και ως μέρος τεσσάρων signature cocktails.
Φωτογραφία: cw33.com