Ο Snowy White είναι περισσότερο γνωστός για τα δύο άλμπουμ που έκανε με τους Thin Lizzy στις αρχές της δεκαετίας του '80

Ο Snowy White είναι περισσότερο γνωστός για τα δύο άλμπουμ που έκανε με τους Thin Lizzy στις αρχές της δεκαετίας του ’80, το Chinatown και το Renegade. Ενώ έχει συνεργαστεί και με τους Pink Floyd συμμετέχοντας σε ένα session των Animals – και στο live άλμπουμ του συγκροτήματος, Is There Anybody Out There?
Σύντομα ακολούθησε μια σειρά από σόλο άλμπουμ και το 1994 ετοίμαζε το έκτο του LP, Highway to the Sun. Είναι αξιοσημείωτο για το εντυπωσιακό καστ των συν-κιθαριστών του, με τον David Gilmour και τον «απόφοιτο» των Thin Lizzy, Gary Moore, να κάνουν guest spots.
Συζητώντας για το άλμπουμ σε μια νέα συνέντευξη στο Guitar World που καλύπτει την καριέρα του, δίνει μια ελαφρώς διαφορετική εικόνα.
«Τους ζήτησα να παίξουν στο άλμπουμ μου μόνο και μόνο επειδή η δισκογραφική εταιρεία σκέφτηκε ότι μερικά γνωστά ονόματα θα ήταν ένα καλό σημείο πώλησης», εξομολογείται. «Πραγματικά δεν με πείραζε ούτε το ένα ούτε το άλλο. Ήταν πολύ ευγενικό εκ μέρους τους να συμφωνήσουν να εμφανιστούν».
Ο μαέστρος της Slide guitar Chris Rae πρωταγωνίστησε επίσης στον δίσκο μαζί με τον τότε frontman των Mike + the Mechanics Paul Carrack. Αλλά ήταν τα σημεία του Gilmour και του Moore που έκλεψαν τις εντυπώσεις.
Ο Moore προσφέρει φινέτσα στα τελευταία λεπτά του εννιάλεπτου Keep On Working και ο Gilmour προσφέρει τις χαρακτηριστικές, αργές αλλά λυρικές ευαισθησίες του στο Love, Pain & Sorrow.
«Ο Gary ήρθε στο στούντιο όπου δούλευα για να κάνει το κομμάτι του», εξηγεί ο White. «Του ζήτησα απλώς να «φυσήξει» πάνω από το τέλος ενός αργού μπλουζ.»
«Με τη συμβολή του Dave, πήγα τις κασέτες στο στούντιο που έχει στο σκάφος του, στον Τάμεση κοντά στο Hampton Court, και είπα, ‘Είναι ένα πολύ απλό κομμάτι, κάνε μερικές λήψεις και θα το τακτοποιήσω αργότερα’.
«Χρησιμοποίησε το whammy pedal του, το οποίο δεν είχα ξανακούσει. Επέλεξα τα καλύτερα κομμάτια στη μίξη. Ήταν όλα πολύ απλά πραγματικά. Υποθέτω ότι η προφανής διαφορά είναι ότι εγώ τους έλεγα τι ήθελα σε αντίθεση με το αντίθετο».
Φωτογραφία: guitarplayer.com