Σχεδόν τέσσερις στους δέκα ανθρώπους θα επέλεγαν τη ζωντανή μουσική έναντι οποιασδήποτε άλλης μορφής ψυχαγωγίας

Η οικογένεια του OZZY OSBOURNE αποκαλύπτει ότι ο DONALD TRUMP και ο KING CHARLES III έστειλαν μηνύματα συλλυπητηρίων μετά το θάνατο του τραγουδιστή

RELATED STORY

Η οικογένεια του OZZY OSBOURNE αποκαλύπτει ότι ο DONALD TRUMP και ο KING CHARLES III έστειλαν μηνύματα συλλυπητηρίων μετά το θάνατο του τραγουδιστή

Σύμφωνα με μια νέα έρευνα, το 70% των μουσικόφιλων προτιμά να παρακολουθήσει μια ζωντανή συναυλία παρά να κάνει σεξ.

Η παγκόσμια έκθεση «Living For Life» της Live Nation βασίζεται σε στοιχεία από 40.000 άτομα σε 15 αγορές. Η έκθεση διαπίστωσε ότι οι συναυλίες είναι πλέον η κορυφαία μορφή ψυχαγωγίας στον κόσμο, ξεπερνώντας τον αθλητισμό, τον κινηματογράφο και το σεξ.

Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι σχεδόν τέσσερις στους δέκα ανθρώπους παγκοσμίως (39%) θα επέλεγαν τη ζωντανή μουσική έναντι οποιασδήποτε άλλης μορφής ψυχαγωγίας, αν μπορούσαν να διαλέξουν μόνο μία για όλη τους τη ζωή, τοποθετώντας την πάνω από το να βλέπουν ταινίες στον κινηματογράφο (17%) και να παρακολουθούν αθλητικές εκδηλώσεις (14%).

Η Live Nation δήλωσε ότι οι άνθρωποι είναι δύο φορές πιο πιθανό να επιλέξουν μια συναυλία του αγαπημένου τους καλλιτέχνη από το σεξ. Σύμφωνα με την έρευνα, το 70% θα επέλεγε μια συναυλία, ενώ το 30% θα επέλεγε το σεξ.

«Μόνο το 2025, περισσότεροι από 130 εκατομμύρια μουσικόφιλοι έχουν ήδη αγοράσει εισιτήρια», αναφέρει η έκθεση.

«Η προσέλευση στα στάδια έχει τριπλασιαστεί σε ετήσια βάση, τα φεστιβάλ εξαντλούνται γρηγορότερα από ποτέ και με την έναρξη λειτουργίας περισσότερων από 10 νέων μεγάλων χώρων σε όλο τον κόσμο το 2026, η τάση αυτή επιταχύνεται».

Προσθέτει ότι η μουσική, ως η κορυφαία μορφή ψυχαγωγίας παγκοσμίως, «δεν είναι μια περαστική τάση», αλλά μάλλον «μια πολιτιστική ανανέωση που αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι περνούν τον χρόνο τους, διαμορφώνουν την ταυτότητά τους, συνδέονται και μοιράζονται τις ιστορίες τους».

Αλλού, η έκθεση δείχνει ότι το 93% των ανθρώπων «προτιμά τις πραγματικές εμπειρίες από τις ψηφιακές» και το 80% θα προτιμούσε να ξοδέψει τα χρήματά του σε «εμπειρίες παρά σε πράγματα».

Επιπλέον, το 70% προγραμματίζει τα ταξίδια του και το 50% προγραμματίζει τα ρούχα του εβδομάδες πριν. Τρεις στους τέσσερις δήλωσαν ότι ένα ταξίδι κάνει μια παράσταση πιο σημαντική. Σχεδόν το 80% των ερωτηθέντων ισχυρίστηκε ότι η ζωντανή μουσική φέρνει την οικογένειά τους πιο κοντά.

 

 

Φωτογραφία: linkedin.com